חבילות לידה » מוצרים מומלצים וסקירות – בייבילאב » תקן איי סייז i-Size לכסאות בטיחות

תקן איי סייז i-Size לכסאות בטיחות

לקבלת ייעוץ ע"י מתקין מוסמך ניתן להתקשר ל 050-5339030

הורים רבים אינם קושרים ומחברים נכון את מושבי הבטיחות של הילדים ברכב. זו בעיה מוכרת ושכיחה ולאחר תלונות רבות במשך השנים, החליטה הוועדה הכלכלית לאירופה של האו"ם (UNECE) ליצור תקנת בטיחות חדשה המצטרפת לתקנה הקיימת הנקראת ECE R44.

תקנת הבטיחות החדשה איי סייז מיועדת למערכות ריסון שפותחו במיוחד למושבי בטיחות לילדים לרכב עם עיגון ISOFIX ולסלקלים. חשוב לדעת כי התקן האירופאי החדש אינו מחייב כרגע את ההורים לרוץ לחנויות ולרכוש מושבי בטיחות העומדים בדרישות התקן החדש, עם זאת, במידה ורוכשים סלקל לתינוק או כסא בטיחות חדש, כדאי לוודא כי המוצר עומד בתקן המחייב.

כסאות בטיחות עם תקן I-SIZE באתר בייבי לאב

בטיחות גבוהה יותר

הוועדה הכלכלית לאירופה של האו"ם נדרשה להוציא תקנה חדשה למערכות ריסון לילדים לאחר שבמשך שנים מדינות רבות באיחוד האירופי, כמו גם לקוחות סופיים, התלוננו על מגבלות התקנה הקיימת 44R. תקן איי סייז החדש נועד לשפר את רמת הבטיחות והשמירה על ילדים ותינוקות הנוסעים ברכב.

התקן החדש מפחית באופן משמעותי את הסיכון לילדים כתוצאה משימוש לא נכון בחיבורי איזופיקס. התקן מחייב את ההורים להתקין את מושבי הבטיחות ברכב נגד כיוון הנסיעה עד שהילד מגיע לגיל 15 חודשים. כמו כן, תקן איי סייז קובע כי הסיווג למעבר בין כסאות בטיחות יהיה על פי גובה הילד ולא לפי משקלו, כפי שנקבע בתקן הקודם.

בנוסף, תקן איי סייז מוסיף דרישות סף חשובות ומחייבות גם בפגיעה מהצד, וכעת יצרני מושבי הבטיחות חייבים לבצע בדיקות לכסאות הבטיחות שהם מייצרים גם בתאונות מהצד, ולא רק התנגשות קדמית כפי שנקבע בתקן הקודם. מעבר לכך, מושבי בטיחות העומדים בדרישות התקן החדש מבטיחים תאימות משופרת, כלומר מושבי בטיחות בעלי תקן איי סייז חייבים להתאים לכל עמדות הישיבה מסוג I-Size ברכב, לכן גם חיבור המושב יהיה קל יותר, ובעיקר נכון ובטיחותי.

יושבים נגד כיוון הנסיעה

עד להנחיות החדשות בתקן איי סייז, תינוקות ישבו נגד כיוון הנסיעה עד גיל 12 חודשים. כעת, התקן האירופאי החדש מחייב את ההורים להקפיד על הנחת ועיגון מושב הבטיחות או הסלקל נגד כיוון הנסיעה, עד שהתינוק מגיע לגיל 15 חודשים. חברי הוועדה ממליצים לדחות עד כמה שניתן את שינוי המושב עם כיוון הנסיעה, במידת האפשר עד גיל 4. עם זאת, הדבר מחייב התייחסות מצד יצרני מושבי הבטיחות כדי לתכנן כסאות חדשים המתאימים לכך.

התקן האירופאי החדש נועד להפחית את הסיכון לילדים בגלל התקנה לא נכונה של מושבי בטיחות ברכב, התקן מעודד שימוש באיזופיקס, תקן זה אומץ בחום גם על ידי הרשויות בארץ, ובעת קניית סלקל או מושב בטיחות חדש כדאי לבדוק האם המוצר עומד בתקינה.

בואו עכשיו לאחד מסניפי רשת בייבי לאב ונשמח להציע לכם את כסאות הבטיחות עם התקן הכי מתקדם שיש

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב

ברייטקס פופלר

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב הודות לרוחב כסא צר במיוחד רק 43 ס"מ בשילוב טכנולוגיית הידוק בנעילה Click Tight.

סקירת מוצר כסא בטיחות משולב בוסטר צר במיוחד גרקו סלים פיט 3 Lx

הורים רבים פונים אלינו בבקשה לכסא בטיחות צר שייתן פתרון למקרים הבאים: הראשון : הרכבת 2 מושבי בטיחות במושב האחורי של הרכב במצב כזה שיישאר מקום למבוגר אחראי שיוכל לתת מענה לילדים הקטנים במהלך הנסיעה. השני : הרכבת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב לילדים עם הפרשי גיל קרובים ששלושתם צריכים לשבת עם כיוון […]

כסא בטיחות צר

כסא בטיחות צר צריכים לשנע 3 ילדים קטנים ברכב? מתכננים נסיעה ארוכה עם הילדים ורוצים להשאיר מקום לאחד ההורים במושב האחורי של הרכב כסא בטיחות צר הוא הפתרון הנכון עבורכם . הסעת ילדים במושב הקדמי של הרכב אסורה בהחלט!!! המושב שליד הנהג הוא המושב המסוכן ביותר ברכב והכי פגיע בזמן תאונת דרכים .כמו כן התעסקות […]

מה ההבדל בין בוסטר רגיל לבוסטר עם רתמות?

ילד יושב בבוסטר עם רתמות

לקבלת ייעוץ ע"י מתקין מוסמך ניתן להתקשר ל 050-5339030 באיזה גיל אפשר להושיב את הילד בבוסטר? מה עדיף, בוסטר רגיל או בוסטר עם רצועות? איזה דגם יותר בטיחותי? כל אלו ועוד הן שאלות שכיחות בקרב ההורים. לכן, חשוב לדעת כי החוק הישראלי מחייב לחגור את הילדים במושבי בטיחות עד גיל 8. עם זאת, כ-50% מהילדים […]