ספורט ליין 2023 SportLine

ספורט ליין 2023 SportLine במאמר זה נסקור את המוצרים החדשים שצפויים להגיע לישראל בשנת 2023.

לרכישה במחיר מעולה לחצו כאן

היבואן שמייצר ומבייבא את מוצרי התינוקות תחת המותג הישראלי ספורט ליין Sport Line לישראל ספורט ליין נקרא EGST  החברה נמצאת בבעלות משפחת גולדברג שעוסקת בתחום מוצרי התינוקות משנת 1967 והינה אחת החברות הוותיקות ביותר בישראל  ובעברה ייבאה  לישראל עגלות של המותגים פג פרגו, בבה קומפורט וסייבקס. 

נכון להיום חברת EGST מייבאת מוצרים של מותג הבטיחות האמריקאי SAFETY FIRST,צעצועים של חברת יוקידו וליין שלם של מוצרי תינוקות כגון עריסות, נדנדות, טיולונים ועגלות תינוק תחת המותג הפרטי SportLine. השנה החברה תתחיל לשווק בישראל את מותג איוונפלו evenflo האמריקאי שעד שנת 2023 הופץ בישראל על ידי חברת נובל איניפינטי ייבואנית סייבקס לישראל.

בדומה למוצרי בוגבו וסייבקס גם מוצרי ספורט ליין מיוצרים בסין והסיבה למחיר הנמוך יחסית היא שלא קיים תשלום פרמיה על שם המותג מכיוון שמדובר במותג ישראלי ולא בינלאומי.

אז מהם החידושים העיקריים לשנת 2023?

בדומה לשנה הקודמת מוצר הדגל של ספורט ליין עגלת התינוק סיילו תשווק בארבע רמות גימור: סיילו הגדם הבסיסי,אקס אל הדגם עם הגלגלים הגדולים,דגם PL ודגם PRO המפואר. ב 2023 יתווספו לקולקציה צבעים חדשים עם הדפסים מדהימים ואפילו דגם מפואר מעור.

השינוי העיקרי הוא במבנה של הטיולון של העגלה שגב הטיולון יותר אורטופדי ומרופד ושגגון הטיולון מתכוונן למעלה ולמטה על מה שמאפשר התאמה מעולה נגד השמש.

חברת EGST עובדת על פיתוח של סלקל על גלגלים דומה לדונה שמשווק בשילב ובסביר להניח שברגע שמוצר זה יתחיל להיות משווק בישראל הוא ייתן פייט משמועותי לדונה של שילב גם במחיר המוצר וגם באיכותו.

כפי שזה נראה המותג ספורט ליין בכלל ועגלות התינוק של ספורט ליין בפרט ימשיכו להוביל את שוק מוצרי התינוקות בישראל בשנת 2033 וכיום ניתן לראות את מוצרי המותג בכל בית בישראל.

באתר בייבי לאב ניתן לרכוש את כל מוצרי ספורט ליין 2023 SportLine במחירים מעולים עם משלוח עד בית הלקוח.ניתן לשלב את עגלות התינוק של ספורט ליין בחבילות לידה הכל כלול במחירים הזולים ביותר בישראל.

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב

ברייטקס פופלר

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב הודות לרוחב כסא צר במיוחד רק 43 ס"מ בשילוב טכנולוגיית הידוק בנעילה Click Tight.

שער בטיחות ללא קדיחה

שער בטיחות ללא קדיחה

שער בטיחות ללא קדיחה הוא הפתרון האידיאלי הנוח והזול להורים שרוצים להגן על ילדיהם ולמנוע מהם גישה לאזורים מסוכנים בבית כמו:מדרגות, שירותים אמבטיה מחסן ועוד… שער בטיחות מקנה להורים ביטחון שהילד לא יכול לזחול או ללכת למקומות המסוכנים בבית ושהוא נמצא תמיד במקום בטוח. השימוש בשער בטיחות מומלץ לכל ילד החל מהרגע שהוא מתחיל לזחול […]

איך לבחור עגלת תאומים מומלצת? 10 דברים שחשוב לדעת

עגלת תאומים מומלצת

בחירת עגלה לתינוק היא משימה מאתגרת. יש היצע ענק של עגלות תינוק וצריך להחליט איזו הכי טובה מביניהן (רמז, רובן טובות מאוד, הכל עניין של מיתוג ונראות אבל מה שעדיף בהחלט זה הפרקטיות) .  עם זאת, בחירת עגלת תאומים, היא משימה מורכבת ומבלבלת. הורים לתאומים ובמיוחד בלידה הראשונה, לא יודעים למה לצפות או איך היום […]

באיזה מושב בטיחות לתינוק משתמשים חלוקה לגילאים

באיזה מושב בטיחות משתמשים בכל גיל?  באיזה מושב בטיחות משתמשים בכל גיל היא שאלה בטיחותית חשובה ביותר במרבית ההורים לא יודעים את התשובה הנכונה עבורה. כסא בטיחות לתינוק קיימות 3 קבוצות גיל עיקריות: לידה עד שנה ומשקל של 0-9 או 0-18 ק"ג שנה עד 5 ומשקל של 9-18 , 9-25 ו 9-30 ק"ג גיל 5 […]