בוגבו בי 6 לעומת בוגבו בי 5

בוגבו בי 6 לעומת בוגבו בי 5

סוף סוף, ולאחר צפייה ארוכה מאוד – חברת בוגבו ההולנדית יצאה בגדם חדש ומשופר לדגם הבוגבו בי שהוא ללא ספק הדגם הנמכר ביותר של המותג ואחת העגלות הנמכרות ביותר בעולם כולו לאחר הבוגבו בי 3 והבוגבו בי 5 הגיע תורה של הבוגבו בי 6 .

הדגם האחרון של הבוגבו בי הבוגבו בי 5 שלט בשוק העגלות ללא עוררין במהלך ה 5 שנים האחרונות הן בשוק האירופאי והן בשוק האמריקאי.

בישראל ניתן לראות את הבוגבו בי 5 בכל פינה היא נמכרת בכל רשתות השיווק ואלפי הורים בישראל משתמשים בה.

למרות זאת נראה שבמהלך השנתיים האחרונות עגלות קומפקטיות אחרות כדוגמת הסייבקס מיוס 2 ,אפה בייבי,בייבי ג'וגר והנונה טריב הצליחו לערער את מעמדה של הבוגבו בי 5 ותפסו נתח שוק גדול יותר על חשבונה.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלבוגבו בי 5 היו חסרים כמה מאפיינים חשובים שהיו לדגמים המתחרים  כמו: פגוש לטיולון, גגון גדול, פתח אוורור ועוד.. לחלק מהחסרונות הללו בוגבו נתנו פיתרון בסידרה של אביזרים משלימים כמו גגון בריזי מה שייקר עוד את עלות העגלה .

הדגם החדש הבוגבו בי 6 תוכנן לתת פיתרונות לחסרונות אלו להחזיר את מעמדה של בוגבו כמלכת העגלות.

עגלת בוגבו בי 6 – מה ההבדל בעצם?

הטבלה הבאה מסכמת את ההבדלים המשמעותיים בין הבוגבו בי 5 לבוגבו בי 6, ועוזרת לכם לקבל החלטה מושכלת יותר:

טבלת השוואה – כאן – לחצו 

 בוגבו בי 6 או בוגבו בי 5 – נותר רק לבחור, ובקלות!

אם הצלחנו לעזור לכם בהתלבטות, מצוין! נותר לכם רק לבחור מאחת מהעגלות כאן למטה, ולהתחיל לטייל עם הבוגבו החדשה שלכם בקלות ובשמחה.

עדיין לא בטוחים? הכל בסדר, דברו איתנו – אנו כאן לכל שאלה.

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב

ברייטקס פופלר

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב הודות לרוחב כסא צר במיוחד רק 43 ס"מ בשילוב טכנולוגיית הידוק בנעילה Click Tight.

שער בטיחות ללא קדיחה

שער בטיחות ללא קדיחה

שער בטיחות ללא קדיחה הוא הפתרון האידיאלי הנוח והזול להורים שרוצים להגן על ילדיהם ולמנוע מהם גישה לאזורים מסוכנים בבית כמו:מדרגות, שירותים אמבטיה מחסן ועוד… שער בטיחות מקנה להורים ביטחון שהילד לא יכול לזחול או ללכת למקומות המסוכנים בבית ושהוא נמצא תמיד במקום בטוח. השימוש בשער בטיחות מומלץ לכל ילד החל מהרגע שהוא מתחיל לזחול […]

מה זה איזופיקס במושבי בטיחות?

תינוק יושב במושב בטיחות עם התקן איוזפיקס

איזופיקס בכיסאות בטיחות – מה זה ולמה צריך את זה?  הסטטיסטיקה יודעת לספר לנו שמרבית הילדים שנפגעו בתאונות דרכים לא היו חגורים כמו שצריך ברכב. בעשורים האחרונים חלה התקדמות משמעותית בטכנולוגיות הקשורות לבטיחות בנסיעה וכמובן שיש לכך השפעה גם על תחום מושבי הבטיחות לילדים. חשיבות חגירת הילדים ברכב ברורה לכולם ואין להקל בה ראש, חשוב […]

המדריך לבחירת כסא בטיחות נוסף לילד

ילד יושב בכיסא בטיחות ברכב שני

הורים רבים מגלים למגינת לבם כי לאחר שרכשו במיטב כספם כסא בטיחות לרכב הפרטי עליהם לרכוש מושב בטיחות נוסף לילד, מסיבות שונות. במקרים רבים יש לרכוש כסא בטיחות משני בגלל הסעת הילד בשני רכבים של המשפחה, ברכבה של המטפלת או ברכב של הסבים והסבתות. במקום להתמודד עם מורכבות ההתקנה של כסא הבטיחות ברכב אחר בכל […]