רכישת אמבטיה לתינוק

כל הורה רוצה את הכי טוב בשביל ילדיו, ובין היתר זה מתבטא במה שאנו קונים להם, אם כשרק נולדו ואם בהמשך חייהם. בחנויות של בייבי לאב תמצאו מענה מוצלח במיוחד לכל צורך או רצון שיש לכם ותוכלו לבחור מתוך שפע רב של ציוד איכותי ומוצרים משובחים של מיטב היצרנים והחברות הפועלים בתחום.

אנחנו מזמינים אתכם לבחון את המותגים והדגמים ולקבל סיוע מקצועי ממוכרים אדיבים שהידע והניסיון שלהם יכול לעזור לכם עם ההחלטות החשובות בדרך לרכישה נבונה ואפקטיבית של כל מה שרק דרוש לשבועות ולחודשים הראשונים בחיי בנכם או בתכם.

אמבטיה לתינוק – בטיחות ונוחות הם העיקר

אמבטיה היא אחד האביזרים ההכרחיים שלא ניתן לוותר על רכישתם, עם זאת מדובר במוצר פשוט יחסית ולא מתוחכם במיוחד שמה שהכי חשוב זה שיהיה נוח לשימוש, שיקל על ההורים את תהליך הרחצה ויהיה נעים לפשוט לשהות בו. וכמובן שיהיה בטיחות כדי שחלילה לא יהיו תאונות או סכנות מיותרות, ולכן יש בכל זאת משמעות רבה לבחירה.

מה שאומר שלא צריך למהר ולקנות דווקא את הדגם היקר והמתקדם ביותר, יש לא מעט אחרים שאיכותם גבוהה באותה מידה. מה שכן, מומלץ לבצע סקירה יעילה ולהתרשם מכמה סוגים, לוודא שהם מוצלחים ועומדים בתקנים, לראות מה מתאים לכם יותר ומה פחות ורק מאוחר יותר להחליט. עד לקבלת ההחלטה ניתן גם להשכיר מוצר מוביל כגון אמבטיית מוצי.

המלצות מסודרות, חוות דעת וביקורות על אמבטיה לתינוק ניתן למצוא די בקלות ברחבי האינטרנט, אם באתרים ואם בפורומים הדנים בנושא. כך שאם לא הצלחתם לאסוף המלצות מקרובי משפחה או חברים שלהם ילדים בגיל הרך, או אם אתם מחפשים חוות דעת נוספות, האינטרנט הוא מקום מצוין להתחיל בו.

בנוסף, רצוי להגיע לחנות בה מוצעים למכירה לפחות מספר סוגים, כך תהיה לכם גם הזדמנות להשוות דגמים ועלויות וגם להיוועץ עם הצוות המקצועי במקום ולהיעזר בו. אך, כמו שכבר נאמר, האלמנטים המהותיים ביותר הם הבטיחות והנוחות, ורק אחר כך העיצובים והצבעים. ברשת או חנות המעסיקה מוכרים מנוסים שמטרתם היא קודם כל לסייע תקבלו מענה הולם, הסברים ובמקרים מסוימים גם הדרכה יעילה.

וזה בדיוק מה שבייבי לאב מציעה לכם, ליווי וייעוץ. אם זו אמבטיה לתינוק ואם אלה הם שפע של פריטים אחרים, ממיטות ועד שידות החתלה, מעגלות ועד כסאות בטיחות לרכב, ממנשאים ועד אביזרי הנקה, עגלת תאומים וכן הלאה. לרשותכם עומדים שלושה סניפים (חולון, ראשון לציון ותל אביב), וגם חנות מקוונת פה באתר. סיירו, בקרו, ובואו לבחור בחכמה.

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב

ברייטקס פופלר

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב הודות לרוחב כסא צר במיוחד רק 43 ס"מ בשילוב טכנולוגיית הידוק בנעילה Click Tight.

שלושה כסאות בטיחות במושב האחורי

שלושה כסאות בטיחות במושב האחורי שלושה כסאות בטיחות במושב האחורי מזל טוב בשעה טובה ילד שלישי הצטרך למשפחה וכמובן שגם אותו נרצה להסיע בבטחה ברכב המשפחתי אז איך מכניסים שלושה כיסאות בטיחות במושב האחורי ? האם יש צורך להחליף את הרכב המשפחתי ? באנו לעשות קצת סדר בבלאגן קודם כל אין מה לרוץ למהר להחליף […]

מבחני ריסוק כסאות בטיחות 2021 בקטגוריית ALL IN ONE

מבחני ריסוק כסאות בטיחות 2021 בקטגורית ALL IN ONEכסא בטיחות משולב בוסטר

מבחני ריסוק כסאות בטיחות 2021 במאמר זה נסקור את 10 כיסאות הבטיחות  ALL IN ONE (כיסא בטיחות משולב עם בוסטר) הטובים ביותר לפי הדירוג העדכני ביותר של ה- Consumer Report שיצא באפריל 2021. לפני שנתחיל עם הדירוג נסביר מהו כיסא בטיחות הכול באחד ALL IN ONE ? כיסא בטיחות  ALL IN ONE כשמו כן הוא […]

התקנת מושב בטיחות לתינוק ע"י יועץ מומחה בטרם

תינוק יושב בכיסא בטיחות שהותקן על ידי מתקין מוסמך

ארגון בטרם לבטיחות ילדים הוקם בשנת 1995 במרכז שניידר לרפואת ילדים במטרה לקדם את נושאי הבטיחות והשמירה על חיי כלל הילדים החיים ישראל. הארגון זכה להכרה רשמית על ידי מדינת ישראל כגוף מקצועי ומוביל בתחום בטיחות ילדים בישראל. הארגון פועל בשיתוף פעולה עם משרדי ממשלה, גופים ציבוריים, ארגונים חברתיים ומגוון גופים עסקיים, ביניהם גם בייבי […]