בוגבו בי 6 לעומת בוגבו בי 5

בוגבו בי 6 לעומת בוגבו בי 5

סוף סוף, ולאחר צפייה ארוכה מאוד – חברת בוגבו ההולנדית יצאה בגדם חדש ומשופר לדגם הבוגבו בי שהוא ללא ספק הדגם הנמכר ביותר של המותג ואחת העגלות הנמכרות ביותר בעולם כולו לאחר הבוגבו בי 3 והבוגבו בי 5 הגיע תורה של הבוגבו בי 6 .

הדגם האחרון של הבוגבו בי הבוגבו בי 5 שלט בשוק העגלות ללא עוררין במהלך ה 5 שנים האחרונות הן בשוק האירופאי והן בשוק האמריקאי.

בישראל ניתן לראות את הבוגבו בי 5 בכל פינה היא נמכרת בכל רשתות השיווק ואלפי הורים בישראל משתמשים בה.

למרות זאת נראה שבמהלך השנתיים האחרונות עגלות קומפקטיות אחרות כדוגמת הסייבקס מיוס 2 ,אפה בייבי,בייבי ג'וגר והנונה טריב הצליחו לערער את מעמדה של הבוגבו בי 5 ותפסו נתח שוק גדול יותר על חשבונה.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלבוגבו בי 5 היו חסרים כמה מאפיינים חשובים שהיו לדגמים המתחרים  כמו: פגוש לטיולון, גגון גדול, פתח אוורור ועוד.. לחלק מהחסרונות הללו בוגבו נתנו פיתרון בסידרה של אביזרים משלימים כמו גגון בריזי מה שייקר עוד את עלות העגלה .

הדגם החדש הבוגבו בי 6 תוכנן לתת פיתרונות לחסרונות אלו להחזיר את מעמדה של בוגבו כמלכת העגלות.

עגלת בוגבו בי 6 – מה ההבדל בעצם?

הטבלה הבאה מסכמת את ההבדלים המשמעותיים בין הבוגבו בי 5 לבוגבו בי 6, ועוזרת לכם לקבל החלטה מושכלת יותר:

טבלת השוואה – כאן – לחצו 

 בוגבו בי 6 או בוגבו בי 5 – נותר רק לבחור, ובקלות!

אם הצלחנו לעזור לכם בהתלבטות, מצוין! נותר לכם רק לבחור מאחת מהעגלות כאן למטה, ולהתחיל לטייל עם הבוגבו החדשה שלכם בקלות ובשמחה.

עדיין לא בטוחים? הכל בסדר, דברו איתנו – אנו כאן לכל שאלה.

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב

ברייטקס פופלר

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב הודות לרוחב כסא צר במיוחד רק 43 ס"מ בשילוב טכנולוגיית הידוק בנעילה Click Tight.

איך לבחור לול לתינוק

לול לתינוק הוא מוצר די שימושי לתינוק, שיכול להקל על ההורים או כל אדם ששומר על התינוק, באמצעות מתן מתחם בטוח, מוגבל ומוגן לתינוק, במיוחד לשלב שבו התינוק מתחיל לזחול או אפילו ללכת, ומגיע לכל פינה בבית. לול נוח לשימוש גם בבתים עם מדרגות, או אפילו כאשר ההורים צריכים לעשות פעולות בבית כמו לבשל, לנקות […]

הטיולונים המומלצים ביותר

טיולונים מומלצים לתינוקות ברשת בייבי לאב

טיולון מומלץ – מהו? סקרנו עבורכם 5 טיולונים קלים וקומפקטיים על מנת שתוכלו לטייל עם הבייבי שלכם בכיף ובסטייל. איך נעשתה הבדיקה? קודם כל, לא הסתמכנו על נתוני היצרנים בכל מה שקשור למידות, משקלים וזווית השכיבה של הטיולונים (הפרמטרים כמעט הכי חשובים בבחירת טיולון). את הטיולונים הנבדקים שקלנו בעצמנו בעזרת משקל מזוודות של חברת Beurer […]