איך לבחור לול לתינוק

לול לתינוק הוא מוצר די שימושי לתינוק, שיכול להקל על ההורים או כל אדם ששומר על התינוק, באמצעות מתן מתחם בטוח, מוגבל ומוגן לתינוק, במיוחד לשלב שבו התינוק מתחיל לזחול או אפילו ללכת, ומגיע לכל פינה בבית. לול נוח לשימוש גם בבתים עם מדרגות, או אפילו כאשר ההורים צריכים לעשות פעולות בבית כמו לבשל, לנקות וכדומה, וצריכים שהתינוק ישאר במקום אחד. 

לול לתינוקות יכול להיות שימושי מגיל לידה ועד גיל שנתיים ואפילו קצת יותר. 

כאשר רוכשים לול לתינוק, הוא יוכל בהחלט לשמש אתכם גם בילדים הבאים או אפילו לעבור בין בני משפחה או חברים, היות ומדובר על מוצר שימושי, ולכן כדאי לבחון מראש את הצרכים ואופי החיים שלכם, על מנת להחליט איזה לול עדיף לכם לרכוש. 

לול לתינוק יכול לשמש אתכם במקום מיטה\ עריסה הממוקמת בסלון, במקום שהתינוק ישן לבד בחדר במהלך היום בחודשי חייו הראשונים.

כמו כן מומלץ להרגיל את התינוק לישון במגוון תנאים עם רעש ודברים שמתרחשים סביבו, על מנת שלא יגדל להיות רגיש מדי לרעש ואז כל פיפס קטן בלילה יגרום לו להתעורר. 

תינוקות שמורגלים מגיל צעיר לישון במרכז העניינים, יפתחו הרגלי שינה טובים יותר לעתיד עם היכולת להרדים את עצמם לבד. 

לול לתאומים 

לול הוא פתרון נהדר להורים לתאומים שרוצים לאפשר להם לשחק יחד במרחב בטוח, בזמן שאתם עסוקים בעיסוקים שלכם במקום לרדוף אחריהם בכל הבית. 

מעקה הבטיחות של הלול גבוה ומאפשר לתינוק להחזיק בו אך הוא גבוה מספיק כדי למנוע ממנו לטפס ולצאת ממנו, מה שיכול לאפשר לכם להיות רגועים. 

תו תקן ישראלי ללול 

חשוב מאוד לוודא שהלול שאתם בוחרים מכיל תו תקן ישראלי, מה שאומר שהוא נבדק על ידי מכון התקנים ונמצא בטוח לשימוש לתינוקות ויכול להכיל עד משקל מסוים בהתאם לתקן.

יש כיום מגוון חנויות שעושות ייבוא אישי מחול של לולים ומוצרי תינוקות באופן כללי.

אל תתפתו לשלם מחיר זול יותר וודאו שלכל מוצר שאתם קונים לתינוק שלכם יש אישור של מכון התקנים, על מנת שתהיו רגועים. 

סוגי לולים לתינוקות: 

לול עץ לתינוק

לול עץ הוא הלול הקלאסי שכולנו מכירים. הוא בדרך כלל גדול ומרווח עבור התינוק, אך מתאים יותר לחללים גדולים ולשימוש בבית או בגינה. 

לול-עץ-לתינוק

הלול עשוי עץ מלא והינו כבד במשקל ותופס מקום באחסון אז צריך לקחת זאת בחשבון במיוחד אם אתם חושבים על לנייד אותו ממקום למקום, אך עם זאת, הוא יוכל לשמש אתכם למשך שנים רבות ואף לעבור בין אחים ובין משפחות, כל עוד אין לכם בעיה של מקום אחסון לטווח ארוך. 

לול עץ מגיע בשני גדלים – גודל רגיל – (מידת מזרן 74*92 ס”מ) וגדול (מידת מזרן 83*95 ס”מ).

הרגליים של הלול יציבות ויודעות לשאת עומס משקל יחד עם מעט השתוללות של התינוק או אפילו שניים או שלושה תינוקות יחד (כמו למשל במשפחתון).

לול פלסטיק

לול פלסטיק הוא גם מאוד נפוץ כיום בשימוש בבתים ומחוץ להם. 

היתרון הגדול שלו הוא שהוא קל יחסית ללול מעץ והקיפול שלו יכול להיות קצת יותר קומפקטי, אך גם הוא תופס מקום בזמן האחסון. 

לול-פלסטיק-לתינוק

לול פלסטיק הרבה יותר נוח לניוד ברחבי הבית או לגינה או אפילו אם אתם נוסעים להתארח בסופשבוע אצל חברים או משפחה. 

לול פלסטיק הוא מעט יותר בטיחותי מלול עץ מאחר ופלסטיק הוא פחות קשיח מעץ, כך שבמקרה של נפילה בתוך הלול בשלב שבו התינוק מתחיל לנסות לעמוד, הוא עשוי להפגע פחות בלול פלסטיק. עם זאת, היות וכל הגוף של הלול עשוי מצינורות פלסטיק, ללול פלסטיק יש פחות יציבות ועמידות בפני משקל כבד לעומת לול עץ ופחות מומלץ לשים בו 2 תינוקות פעילים יחד. 

לול קמפינג

הורים רבים טוענים שאחת ההמצאות הכי חשובות ופרקטיות לתינוקות, היא לול קמפינג.

לול קמפינג הוא למעשה לול עם שלדת מתכת ודפנות עשויות מבד רשת שמאפשר לתינוק לראות את הסביבה בצורה בטוחה, והיתרון הכי גדול שלו – הוא מתקפל בקיפול מטריה קל ופשוט, לגודל קומפקטי לחלוטין שמאפשר לשאת אותו על הגב ויחד אתכם לכל מקום. 

לול-קמפינג

בין אם מדובר בפיקניק בטבע, ביום כיף בבריכה או בים, באירוח אצל החברים או אצל ההורים, לול קמפינג ישמש אתכם ואת התינוק שלכם בכיף ובנוחות, כשבתום השימוש אפשר לקפל אותו ולהניח אותו בצד או ברכב בלי שהוא ימלא את כל תא המטען. 

יש כיום דגמים של לול קמפינג שמכילים גם תאי אחסון או אפשרות להגדיר את גובה המזרן, אך מה שבטוח, אתם תהנו מהשימוש בו. 

לסיכום, ישנם מגוון סוגי לולים כשכל אחד מתאים לצרכים שונים וסוגי התנהלות שונים בהתאם לסגנון החיים ולרמת הפעילות שלכם. ישנם הורים שאוהבים לבלות את מרבית זמנם בבית עם הילדים ויש הורים שכל הזמן מטיילים. לשמחתנו, ענף מוצרי התינוקות יודע לספק פתרונות לכל משפחה עם מגוון עצום של מוצרים שפותחו ויוצרו כדי לעשות את החיים שלנו קלים ונוחים יותר. 

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב

ברייטקס פופלר

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב הודות לרוחב כסא צר במיוחד רק 43 ס"מ בשילוב טכנולוגיית הידוק בנעילה Click Tight.

10 כסאות הבטיחות האמריקאים הטובים ביותר לשנת 2019

לקבלת ייעוץ ע"י מתקין מוסמך ניתן להתקשר ל 050-5339030 פעמים רבות יוצא לי להפגש עם הורים רבים שמגיעים לחנות ומבולבלים מההיצע הרב של כסאות הבטיחות. מאמר זה יעסוק בפרסום האחרון של ה-Consumer Report (פברואר 2019 ) בדירוג מושבי בטיחות הנמכרים על פי התקן האמריקאי בקטגוריית ה-Convertible Car Seat (מושבי בטיחות מלידה ועד 30 ק"ג) דירוג […]

תקן איי סייז i-Size לכסאות בטיחות

ילדה יושבת בכסא בטיחות

לקבלת ייעוץ ע"י מתקין מוסמך ניתן להתקשר ל 050-5339030 הורים רבים אינם קושרים ומחברים נכון את מושבי הבטיחות של הילדים ברכב. זו בעיה מוכרת ושכיחה ולאחר תלונות רבות במשך השנים, החליטה הוועדה הכלכלית לאירופה של האו"ם (UNECE) ליצור תקנת בטיחות חדשה המצטרפת לתקנה הקיימת הנקראת ECE R44. תקנת הבטיחות החדשה איי סייז מיועדת למערכות ריסון […]

למה לכסאות בטיחות יש תאריכי תפוגת תוקף?

לקבלת ייעוץ ע"י מתקין מוסמך ניתן להתקשר ל 050-5339030 תקני הבטיחות של כסאות בטיחות לתינוקות ולילדים משתנים אחת לכמה שנים, כאשר גם יצרני הכסאות משפרים את המוצרים שלהם. כיום, יצרני כסאות הבטיחות נוהגים לציין מהו תאריך התפוגה של המוצר, יש יצרנים המשווקים כסאות בטיחות עם תאריך פקיעת תוקף של 5 שנים, יצרנים אחרים מציעים כסאות […]