הנקה נכונה

דבר ידוע הוא כי חלב אם הינו התזונה הטובה ביותר עבור התינוק. משרד הבריאות ממליץ על תזונת תינוקות המורכבת מהנקה בלבד, ללא תוספות של מזון או נוזלים עד גיל שישה חודשים, ולאחר גיל שישה חודשים- בשילוב עם מזונות נוספים, באופן הדרגתי ובכמויות קטנות.

אין זה סוד כי הנקה נכונה תורמת רבות לקשר בין האם לתינוק וכן להתפתחות התינוק. חלב האם מכיל את כל המרכיבים הדרושים להתפתחות התינוק הן מבחינה קוגניטיבית והן מבחינה פיזית.

מהי הנקה נכונה?

אמנם ההנקה הנה פעולה טבעית אך נשים רבות נתקלות בקשיים בתקופה הראשונה של ההנקה לאחר הלידה. קבלת הדרכה נכונה לגבי תנוחות הנקה נכונות, טיפול בגודש בשד והבנה של צרכי התינוק יכולה לעזור ולהקל על המתח והקושי שסובבים את הנושא. בנוסף להדרכה החשובה ישנם גם מוצרים שונים שנועדו לתרום לנוחות של האם והתינוק. כורסאות הנקה וכריות הנקה הן מוצר שהוא כמעט חובה היום לאם המניקה מכיוון שהן תורמות לשמירה על הגב ומעניקות נוחות גבוהה במהלך הנקה שיכולה להמשך זמן רב.

בנוסף, קיימות כיום בשוק מכונות ידניות או חשמליות לשאיבת חלב העוזרות לאם שחוזרת לעבודה להמשיך בתהליך ההנקה על ידי שאיבת חלב מוקדמת. שאיבת חלב יכולה גם להפיג את החשש לאם שלא בטוחה שיש לה מספיק חלב ועוזרת לה להבין כמה חלב אכן יש לה עבור תינוקה.

אצלנו ברשת בייבי לאב תיהני ממגוון מוצרים התורמים להנקה נכונה ורגועה. בנוסף תוכלו לרכוש אצלנו את כל שאר המוצרים הנדרשים עבור האם והתינוק.

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב הודות לרוחב כסא צר במיוחד רק 43 ס"מ בשילוב טכנולוגיית הידוק בנעילה Click Tight.

ספורט ליין 2023 SportLine

ספורט ליין 2023 SportLine במחירים מעולים עם משלוח עד בית הלקוח.
להזמנות חייגו 0505339030 כל מוצרי המותג ספורט ליין במחירים מעולים באתר בייבי לאב.

טיולון בוגבו באטרפליי Bugaboo Butterfly

טיולון בוגבו באטרפליי Bugaboo Butterfly במחיר שובר שוק רק 1849 שח להזמנות חייגו 0505339030 משלוחים לכל רחבי הארץ

מבחני ריסוק למושבי בטיחות

לקבלת ייעוץ ע"י מתקין מוסמך ניתן להתקשר ל 050-5339030 מדי שנה מתקיימים מבחני ריסוק למושבי בטיחות, גם השנה נערכו המבחנים החשובים בהתאם לתקינה החדשה והמחייבת באירופה. כדאי לדעת כי התקינה האירופאית מסוג ELR נחשבת למועדפת בישראל, אך יש גם תקינה אמריקאית לפי התקן 213-FMVSS. ריבוי התקנים עשוי לגרום לבלבול אצל הצרכן בבואו לרכוש מושב בטיחות […]

Exit mobile version