הנקה נכונה

דבר ידוע הוא כי חלב אם הינו התזונה הטובה ביותר עבור התינוק. משרד הבריאות ממליץ על תזונת תינוקות המורכבת מהנקה בלבד, ללא תוספות של מזון או נוזלים עד גיל שישה חודשים, ולאחר גיל שישה חודשים- בשילוב עם מזונות נוספים, באופן הדרגתי ובכמויות קטנות.

אין זה סוד כי הנקה נכונה תורמת רבות לקשר בין האם לתינוק וכן להתפתחות התינוק. חלב האם מכיל את כל המרכיבים הדרושים להתפתחות התינוק הן מבחינה קוגניטיבית והן מבחינה פיזית.

מהי הנקה נכונה?

אמנם ההנקה הנה פעולה טבעית אך נשים רבות נתקלות בקשיים בתקופה הראשונה של ההנקה לאחר הלידה. קבלת הדרכה נכונה לגבי תנוחות הנקה נכונות, טיפול בגודש בשד והבנה של צרכי התינוק יכולה לעזור ולהקל על המתח והקושי שסובבים את הנושא. בנוסף להדרכה החשובה ישנם גם מוצרים שונים שנועדו לתרום לנוחות של האם והתינוק. כורסאות הנקה וכריות הנקה הן מוצר שהוא כמעט חובה היום לאם המניקה מכיוון שהן תורמות לשמירה על הגב ומעניקות נוחות גבוהה במהלך הנקה שיכולה להמשך זמן רב.

בנוסף, קיימות כיום בשוק מכונות ידניות או חשמליות לשאיבת חלב העוזרות לאם שחוזרת לעבודה להמשיך בתהליך ההנקה על ידי שאיבת חלב מוקדמת. שאיבת חלב יכולה גם להפיג את החשש לאם שלא בטוחה שיש לה מספיק חלב ועוזרת לה להבין כמה חלב אכן יש לה עבור תינוקה.

אצלנו ברשת בייבי לאב תיהני ממגוון מוצרים התורמים להנקה נכונה ורגועה. בנוסף תוכלו לרכוש אצלנו את כל שאר המוצרים הנדרשים עבור האם והתינוק.

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב הודות לרוחב כסא צר במיוחד רק 43 ס"מ בשילוב טכנולוגיית הידוק בנעילה Click Tight.

ספורט ליין סיילו 2022 הדגם החדש סקירת מוצר

במאמר זה נסקור את הדגם החדש והמשופר של ספורט ליין סיילו דגם 2022 החברה שמייבאת את עגלות ספורט ליין לישראל נקראת EGST  החברה נמצאת בבעלות משפחת גולדברג שעוסקת בתחום מוצרי התינוקות משנת 1967 והינה אחת החברות הוותיקות ביותר בישראל  ובעברה ייבאה  לישראל עגלות של המותגים פג פרגו, בבה קומפורט וסייבקס.  כיום החברה מייבאת מוצרים של […]

מושב בטיחות או סלקל?

לקבלת ייעוץ ע"י מתקין מוסמך ניתן להתקשר ל 050-5339030 כל הורה שבדרך נתקל בשאלה החשובה מהי הצורה הנכונה ביותר להתנייד עם התינוק ברכב. אני נתקל לא מעט בשאלה "מהי המלצתך? כיסא בטיחות מגיל לידה או סלקל? או אולי השילוב של השניים בפתרון מודולארי?", התשובה לשאלה הזו אינה חד-משמעית, לכל אחד מהפתרונות יש יתרונות וחסרונות ובמאמר […]

כסאות הבטיחות הטובים 2016

דוח מעודכן לחודש יוני 2015 של מגזין הצרכנות הצרכנות הטוב בעולם הקונסומר ריפורט (Consumer Report) הנחשב למוביל בעולם בבחינת כסאות בטיחות לרכב בתקן אמריקאי. לאחרונה, שינו בקונסיומר ריפורט את שיטת בחינת כסאות הבטיחות והתאימו אותה לתקנים ולרכבים חדשים. הציון המשוקלל המקסימאלי האפשרי לכסא בטיחות הוא 100, אך הציון המקסימאלי שניתן בפועל עד היום הוא 75, […]

Exit mobile version