חבילות לידה » מוצרים מומלצים וסקירות – בייבילאב » מיטת מעבר – כך תבחרו את מיטת המעבר המתאימה ביותר לילדכם

מיטת מעבר – כך תבחרו את מיטת המעבר המתאימה ביותר לילדכם

מיטת מעבר: כך תבחרו את מיטת המעבר המתאימה ביותר לילדכם

לאחר גיל שנה וחצי שנתיים (תלוי בהתפתחות התינוק ), נפרדים ממיטת התינוק ועוברים למיטת מעבר. אבל כיצד בוחרים מיטת מעבר מתאימה?

מיטת-מעבר-טיפי-נינו

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מול מיטת התינוק ומשכתם משם את הפעוט בבהלה מכיוון שהוא ניסה לטפס מעל סולם המיטה והיה בסכנת נפילה למרות שהורדתם את מיטת התינוק לשלב הנמוך ביותר.

במידה וזה קרה אפילו פעם אחת זה הסימן שמיטת התינוק כבר לא מתאימה וצריך לעבור למיטת מעבר.

אז החלטתם שזה אכן המצב אצלכם בבית וחרשתם את האינטרנט לחפש מיטת מעבר.

אז מה כדאי לבדוק לפני שרוכשים מיטת מעבר?

בטיחות : חשוב לוודא שמיטת המעבר תהיה חזקה מספיק ובעלת אישור מכון התקנים , מכיוון שרוב מיטות המעבר מיובאות מחול לא ניתן למצוא מיטת מעבר עם ה "ת" הידועה של מכון התקנים (ה"ת" ניתנת רק ליצרנים מקומיים )  אבל כל מיטות המעבר מקבלות את אישור מכון התקנים לשיווק והפצת המוצר מה שאומר שהן נבדקות בקפידה ע"י מכון התקנים הישראלי .

חוזק: חשוב לשים לב לחוזק של מיטת המעבר. מיטות עם מסגרת עבה יותר יהיו גם חזקות יותר כמו כן קיים יתרון למיטות מעבר בעלות 6 רגליים אשר עוזרות בהימנעות יצירת "בטן" במיטה ומאפשרות ישיבה של מבוגר להקראת סיפור לפני השינה.

עיצוב: כדאי לבחור מיטת מעבר שתתאים לעיצוב החדר במידה והילד גדול ומבין ניתן לשתף אותו בבחירות המיטה. הרבה הורים רוכשים מיטת מעבר בעיצוב סטנדרטי ומעצבים אותה בעזרת סט מצעים מתאים.

מעקה:חשוב שלמיטת המעבר יהיה מעקה בטיחות מספק למניעת נפילת התינוק רוב מיטות המעבר מגיעות עם 2 מעקות הניתנים להרכבה לפי הצורך ניתן לחבר מעקה אחד בכל צד או לחילופין ניתן לחבר את 2 המעקות באותו הצד על מנת להשיג אפקט של מעקה אחד ארוך. כמו כן ניתן להוסיף לכל מיטת מעבר מעקה סטנדרטי למיטת מעבר בעלות שבין 99-150 ש"ח.

מזרן מתאים : רובם המכריע של מיטות המעבר מגיע עם מידת מזרן של 130*70 מה שמצריך רכישה מחודשת של מזרן מכיוון שמרבית מיטות התינוק כיום משווקות עם מזרנים בגודל של 167*63 ס"מ ישנם 2 סוגים של מזרנים למיטת מעבר:

מזרן שעוונית : מזרן ספוג קשיח המצופה שעוונית למניעת חדירת נוזלים

מזרן נושם: מזרן ספוג קשיח המצופה שכבת נוחות נושמת למניעת הזעה וחדירת נוזלים.

להלן מספר דוגמאות למיטות מעבר המשווקות בישראל

מיטת מעבר אינפנטי

מיטת-מעבר-אינפנטי

מיטת מעבר פשוטה בעלת 6 רגליים עם עיצוב בסיסי לחלוטין גודל המזרן כ 130*70 ,

מיטת מעבר אינפנטי מגיעה עם 2 מעקות הניתנים להרכבה לפי הצורך. ניתן לחבר מעקה אחד בכל צד או לחילופין ניתן לחבר את 2 המעקות באותו הצד על מנת להשיג אפקט של מעקה אחד ארוך.ניתן למצוא את המיטה הזאת במבצעים ברחבי הרשת בעלות של 99 ש"ח בקניית מזרן נושם.

מיטת מעבר 6 רגליים סופר בייבי

מיטת מעבר סופר בייבי

מיטת מעבר חזקה בעלת 6 רגליים עם עיצוב בסיסי גודל המזרן כ 130*70 ,

מיטת מעבר סופר בייבי מגיעה עם 2 מעקות הניתנים להרכבה לפי הצורך. ניתן לחבר מעקה אחד בכל צד או לחילופין ניתן לחבר את 2 המעקות באותו הצד על מנת להשיג אפקט של מעקה אחד ארוך.חברת סופר בייבי היא חברה המתמחית  בשיווק של מוצרי תינוק מעץ כגון מיטות מטר, לולים עריסות ומיטות מעבר.

מיטת מעבר 6 רגליים בעיצוב דיסני

מיטת מעבר בעיצוב דיסני

מיטת מעבר חזקה בעלת 6 רגליים עם מגוון עיצובים של דיסני:מיטת מעבר מיקי מאוס, מיטת מעבר מיני מאוס, מיטת מעבר אנה ואלזה ועוד..

מיטת מעבר דיסני מגיעה עם 2 מעקות קבועים אל מנת לקבל אפקט של מעקה לאורך כל המיטה ניתן להוסיף מעקה אוניברסלי שנמכר בנפרד גודל המזרן כ 130*70.

מיטת מעבר מעוצבת סגל מיוז/ פלוואו

מיטת מעבר סגל מיוז

מיטת מעבר של חברת רהיטי התינוקות המובילה בישראל רהיטי סגל

מיטת מעבר חזקה עם 6 רגליים ומעקה מיטה נשלף המאפשר הזזה והתאמה לכל שלב

מידות המזרן 130*70

מיטת מעבר שקד רהיטי טל

מיטת מעבר שקד רהיטי טל

מיטת מעבר שקד בעלת 6 רגליים והיחידה שמגיעה עם מעקה שלישי נוסף הניתן להעברה מצד לצד . כמו כן מידות המזרן של מיטת מעבר שקד תואמות למידת מזרן של מיטת תינוק של רהיטי טל מידות המזרן 66*127

מיטת מעבר טיפי Nino

מיטת מעבר טיפי נינו

מיטת מעבר – עולם חדש וקסום עבור ילדכם

המעבר ממיטת תינוק למיטה חדשה הוא שלב חדש ומרגש עבור ילדיכם, המגלים עצמאות חדשה וסקרנות לעולם.

בחרו עכשיו ממגוון מיטות המעבר הייחודיות והמפנקות שלנו, לשינת לילה שלווה ורגועה עבור ילדיכם… וגם קצת עבורכם.

הזמינו עכשיו במחירים מיוחדים לזמן מוגבל!

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב

ברייטקס פופלר

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב הודות לרוחב כסא צר במיוחד רק 43 ס"מ בשילוב טכנולוגיית הידוק בנעילה Click Tight.

ספורט ליין סיילו 2022 הדגם החדש סקירת מוצר

ספורט ליין סיילו דגם 2022

במאמר זה נסקור את הדגם החדש והמשופר של ספורט ליין סיילו דגם 2022 החברה שמייבאת את עגלות ספורט ליין לישראל נקראת EGST  החברה נמצאת בבעלות משפחת גולדברג שעוסקת בתחום מוצרי התינוקות משנת 1967 והינה אחת החברות הוותיקות ביותר בישראל  ובעברה ייבאה  לישראל עגלות של המותגים פג פרגו, בבה קומפורט וסייבקס.  כיום החברה מייבאת מוצרים של […]

איך לבחור עגלת תאומים מומלצת? 10 דברים שחשוב לדעת

עגלת תאומים מומלצת

בחירת עגלה לתינוק היא משימה מאתגרת. יש היצע ענק של עגלות תינוק וצריך להחליט איזו הכי טובה מביניהן (רמז, רובן טובות מאוד, הכל עניין של מיתוג ונראות אבל מה שעדיף בהחלט זה הפרקטיות) .  עם זאת, בחירת עגלת תאומים, היא משימה מורכבת ומבלבלת. הורים לתאומים ובמיוחד בלידה הראשונה, לא יודעים למה לצפות או איך היום […]

מבחני ריסוק כסאות בטיחות 2021 בקטגוריית ALL IN ONE

מבחני ריסוק כסאות בטיחות 2021 בקטגורית ALL IN ONEכסא בטיחות משולב בוסטר

מבחני ריסוק כסאות בטיחות 2021 במאמר זה נסקור את 10 כיסאות הבטיחות  ALL IN ONE (כיסא בטיחות משולב עם בוסטר) הטובים ביותר לפי הדירוג העדכני ביותר של ה- Consumer Report שיצא באפריל 2021. לפני שנתחיל עם הדירוג נסביר מהו כיסא בטיחות הכול באחד ALL IN ONE ? כיסא בטיחות  ALL IN ONE כשמו כן הוא […]