טיולון לטיסה עם תינוק

כאשר אתם טסים לחו״ל עם תינוק קטן, הפריט היעיל ביותר עבורכם הוא טיולון לטיסה. טיולון כזה אמור להיות קטן מספיק כדי להיכנס לתא שמעל מושב המטוס וגם להיות נוח לטיולים ברחבי היעד אליו אתם טסים.

טיולון לטיסה עם תינוק

רוב ההורים הצעירים חווים את אותה הדילמה לפני טיסה. האם לטוס עם עגלה מתקפלת למטוס שנוח להכניס לתא האחסון אך לא ממש נוח להסתובב אתה ברחובות או לקחת עגלה גדולה, שתהיה נוחה בטיולים אך סיוט לא קטן בזמן הצ׳ק אין. סוג חדש של טיולונים שמתאימים לתא שמעל למושב המטוסאמור לפתור את הדילמה הזו. יש מספר חברות שפיתחו את הטיולונים האלו אך לא כולן עמדו במבחן המידות של תא המטען במטוסי אלעל ובטח שלא של תא המטען של מטוסי לואו-קוסט שהם קטנים יותר. החברה המובילה בתחום שאכן עברה את כל המבחנים האלו היא חברת בייביזן. דגם היויו של החברה הוא אחד מהדגמים הבודדים שעברו את המבחן ואכן נכנסו בקלות לתא שמעל למושב.

טיולון יויו של בייביזן – הטיולון המומלץ לטיסות

לאחר בדיקות מרובות נבחר עגלת הטיולון יויו של בייביזן ל״מלכת הקופקטיות״. ציון גבוה במיוחד בנושאים כמו: משקל, גובה, רוחב ועומק, בפתיחה ובסגירה. במבחן תא המטען, נכנסה יויו בקלות וקיבלה ציון 10. במבחן הנוחות לילד והנוחות להורה (הסעה, קיפול ופתיחה) גם גרפה יויו ציון גבוה מאוד.

העגלה מתאימה באופן מושלם לתא המטען של המטוס ושל הרכב, קומפקטית, קלה, מתקפלת ביד אחת, נוחה לנשיאה כמקופלת ותיק השומר על העגלה סגורה.

טיולון למטוס רוכשים ברשת בייבי לאב

ברשת בייבי לאב בעלת מספר סניפים במרכז הארץ, תמצאו מבחר של טיולונים המתאימים לטיסה, הן של בייביזן והן של מותגים מוכרים נוספים. הרשת מייבאת עבורכם את השמות הגדולים והחמים בתחום עגלות התינוק. בין המוצרים תמצאו מגוון רחב של עגלות, טיולונים, סלקלים, אמבטיות ועוד. מחירים אטרקטיביים ועגלות במבצע, צוות נעים ומקצועי העומד לשירותכם בכל שאלה או התלבטות.

 

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב

ברייטקס פופלר

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב הודות לרוחב כסא צר במיוחד רק 43 ס"מ בשילוב טכנולוגיית הידוק בנעילה Click Tight.

תקנות חוק מושב בטיחות לתינוק?

חיבור למושב בטיחות

איך בוחרים מושב בטיחות לתינוק? על מה עלי לשים לב במיוחד בבחירת מושב בטיחות לתינוק? איזו שיטת עיגון הכיסא מתאימה יותר: להשתמש בחגורת בטיחות או לעגן אותה באופן קבוע לגוף? מדריך שלם ישנם מושבי בטיחות שונים בשוק (אנשי מקצוע מעדיפים לקרוא להם "מושבי בטיחות" או "מעצורים", שאינם נפוצים בקרב הציבור הרחב). כסאות אלו מתאימים לילדים […]

מיטת מעבר – כך תבחרו את מיטת המעבר המתאימה ביותר לילדכם

מיטת מעבר: כך תבחרו את מיטת המעבר המתאימה ביותר לילדכם לאחר גיל שנה וחצי שנתיים (תלוי בהתפתחות התינוק ), נפרדים ממיטת התינוק ועוברים למיטת מעבר. אבל כיצד בוחרים מיטת מעבר מתאימה? כמה פעמים מצאתם את עצמכם מול מיטת התינוק ומשכתם משם את הפעוט בבהלה מכיוון שהוא ניסה לטפס מעל סולם המיטה והיה בסכנת נפילה למרות […]

סייבקס מיוס 2 – סקירת עגלה מומלצת

סייבקס מיוס 2

סקירת עגלה – סייבקס מיוס 2 הגיע הזמו לסקור את אחת הדגם החדש של סייבקס מיוס הסייבקס מיוס Cybex Mios 2  סייבקס מיוס 2 אז איך התבצעה הסקירה? מידות משקלים וזוויות שקלנו ומדדנו בעצמנו ולא הסתמכנו על נתוני היצרן. את משקל העגלה שקלנו בעזרת משקל מזוודות של חברתBeurer שנבחר על ידינו לאחר בדיקה ונמצא כאמין ביותר. […]