רכישת אמבטיה לתינוק

כל הורה רוצה את הכי טוב בשביל ילדיו, ובין היתר זה מתבטא במה שאנו קונים להם, אם כשרק נולדו ואם בהמשך חייהם. בחנויות של בייבי לאב תמצאו מענה מוצלח במיוחד לכל צורך או רצון שיש לכם ותוכלו לבחור מתוך שפע רב של ציוד איכותי ומוצרים משובחים של מיטב היצרנים והחברות הפועלים בתחום.

אנחנו מזמינים אתכם לבחון את המותגים והדגמים ולקבל סיוע מקצועי ממוכרים אדיבים שהידע והניסיון שלהם יכול לעזור לכם עם ההחלטות החשובות בדרך לרכישה נבונה ואפקטיבית של כל מה שרק דרוש לשבועות ולחודשים הראשונים בחיי בנכם או בתכם.

אמבטיה לתינוק – בטיחות ונוחות הם העיקר

אמבטיה היא אחד האביזרים ההכרחיים שלא ניתן לוותר על רכישתם, עם זאת מדובר במוצר פשוט יחסית ולא מתוחכם במיוחד שמה שהכי חשוב זה שיהיה נוח לשימוש, שיקל על ההורים את תהליך הרחצה ויהיה נעים לפשוט לשהות בו. וכמובן שיהיה בטיחות כדי שחלילה לא יהיו תאונות או סכנות מיותרות, ולכן יש בכל זאת משמעות רבה לבחירה.

מה שאומר שלא צריך למהר ולקנות דווקא את הדגם היקר והמתקדם ביותר, יש לא מעט אחרים שאיכותם גבוהה באותה מידה. מה שכן, מומלץ לבצע סקירה יעילה ולהתרשם מכמה סוגים, לוודא שהם מוצלחים ועומדים בתקנים, לראות מה מתאים לכם יותר ומה פחות ורק מאוחר יותר להחליט. עד לקבלת ההחלטה ניתן גם להשכיר מוצר מוביל כגון אמבטיית מוצי.

המלצות מסודרות, חוות דעת וביקורות על אמבטיה לתינוק ניתן למצוא די בקלות ברחבי האינטרנט, אם באתרים ואם בפורומים הדנים בנושא. כך שאם לא הצלחתם לאסוף המלצות מקרובי משפחה או חברים שלהם ילדים בגיל הרך, או אם אתם מחפשים חוות דעת נוספות, האינטרנט הוא מקום מצוין להתחיל בו.

בנוסף, רצוי להגיע לחנות בה מוצעים למכירה לפחות מספר סוגים, כך תהיה לכם גם הזדמנות להשוות דגמים ועלויות וגם להיוועץ עם הצוות המקצועי במקום ולהיעזר בו. אך, כמו שכבר נאמר, האלמנטים המהותיים ביותר הם הבטיחות והנוחות, ורק אחר כך העיצובים והצבעים. ברשת או חנות המעסיקה מוכרים מנוסים שמטרתם היא קודם כל לסייע תקבלו מענה הולם, הסברים ובמקרים מסוימים גם הדרכה יעילה.

וזה בדיוק מה שבייבי לאב מציעה לכם, ליווי וייעוץ. אם זו אמבטיה לתינוק ואם אלה הם שפע של פריטים אחרים, ממיטות ועד שידות החתלה, מעגלות ועד כסאות בטיחות לרכב, ממנשאים ועד אביזרי הנקה, עגלת תאומים וכן הלאה. לרשותכם עומדים שלושה סניפים (חולון, ראשון לציון ותל אביב), וגם חנות מקוונת פה באתר. סיירו, בקרו, ובואו לבחור בחכמה.

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב

ברייטקס פופלר

ברייטקס פופלר המאפשר התקנת 3 כסאות בטיחות במושב האחורי של הרכב הודות לרוחב כסא צר במיוחד רק 43 ס"מ בשילוב טכנולוגיית הידוק בנעילה Click Tight.

באיזה מושב בטיחות לתינוק משתמשים חלוקה לגילאים

באיזה מושב בטיחות משתמשים בכל גיל?  באיזה מושב בטיחות משתמשים בכל גיל היא שאלה בטיחותית חשובה ביותר במרבית ההורים לא יודעים את התשובה הנכונה עבורה. כסא בטיחות לתינוק קיימות 3 קבוצות גיל עיקריות: לידה עד שנה ומשקל של 0-9 או 0-18 ק"ג שנה עד 5 ומשקל של 9-18 , 9-25 ו 9-30 ק"ג גיל 5 […]

איך לבחור מיטת תינוק

מיטת תינוק היא אחד ממוצרי התינוקות שישמשו אתכם לאורך זמן עם התינוק, אך עם זאת, במקרה של מיטה לתינוק, הכלל של הכי יקר הוא הכי טוב, פחות רלוונטי.  כשזה נוגע למיטות תינוק, המחיר בדרך כלל משקף את רמת הגימור והעיצוב של המיטה, זאת היות ומדובר במוצר סטנדרטי שיש לו סטנדרט בסיסי מבחינת מבנה המיטה, גודל […]

כסאות הבטיחות הטובים 2016

ילד יושב בכסא בטיחות

דוח מעודכן לחודש יוני 2015 של מגזין הצרכנות הצרכנות הטוב בעולם הקונסומר ריפורט (Consumer Report) הנחשב למוביל בעולם בבחינת כסאות בטיחות לרכב בתקן אמריקאי. לאחרונה, שינו בקונסיומר ריפורט את שיטת בחינת כסאות הבטיחות והתאימו אותה לתקנים ולרכבים חדשים. הציון המשוקלל המקסימאלי האפשרי לכסא בטיחות הוא 100, אך הציון המקסימאלי שניתן בפועל עד היום הוא 75, […]